terça-feira, 27 de setembro de 2011

eu me amo: I love myself

I love myself

I deserve the best life. Not because I am someone special to the world, but because I am someone special to me. So give me a present of peace, joy and love. I drink myself with the look of approval for what I am.
I love intensely. I like every part of me, yet I am more every day. It may seem an incongruous improve as the years pass, but that's what happens to me. I'm better today than yesterday and tomorrow even more.
I get love wherever I go. Of myself and those around me. Affection, words, attitudes are everywhere. They are sincere, disinterested or tied hidden truths. They are as they are, because I deserve it. Because who is on my side gets me nothing less, nothing less than the best of me.
That's life. Ebb and flow. When you are ready to give their best, the world is ordered to receive. Equilíbiro. And at each step, you receive the best in the world. Open your heart.
I love the person in the mirror. I love the signs of time and the brightness of the gaze. I love that which is constructed every day. I love my soul. And I welcome the universe and leads.
My star shines brighter each morning. Those who have eyes to see.

                     Eu me amo:pt language.

Mereço da vida o melhor. Não por ser eu alguém especial pro mundo, mas por ser eu alguém especial pra mim. Por isso me dou de presente a paz, a alegria e o amor. Brindo a mim mesma com o olhar de aprovação pelo que sou.
Eu me amo intensamente. Gosto de cada parte de mim, e mesmo assim, sou mais a cada dia. Pode parecer uma incongruência melhorar a medida que passam os anos, mas é assim que acontece comigo. Sou hoje melhor do que ontem e amanhã ainda mais.
Recebo amor onde quer que eu vá. De mim mesma e de quem me rodeia. Carinho, palavras, atitudes estão por toda parte. E são sinceros, sem interesses vinculados ou verdades ocultas. São porque são, porque eu mereço. Porque quem está do meu lado recebe de mim nada menos que isso, nada menos que o melhor de mim.
A vida é assim. Fluxo e refluxo. Quando você está pronto a dar o melhor de si, o mundo se ordena para receber. Equilíbiro. E em cada passo, você recebe o melhor do mundo. Abra o seu coração.
Eu amo a pessoa no espelho. Amo os sinais do tempo e o brilho do olhar. Amo aquela que se constrói a cada dia. Amo minha alma. E o universo me acolhe e conduz.
Minha estrela brilha mais a cada manhã. Quem tiver olhos que veja.



0 comentários:

Postar um comentário

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...